Oldalak

2015. május 3., vasárnap

Világszeletek

Ez a város Yinnidallimel, egy Aona nevű helyen van, a képzeletem jobb csücskében. Amikor lerajzoltam, már egy egész világ nyüzsgött a fejemben, tele különböző lényekkel, akik benépesítik. Ezek a lények nagyon eltérnek egymástól, de egyben hasonlítanak: ugyanúgy éreznek – szenvednek, szeretnek –, mint mi, emberek.
Aona a legkorábbi fikcióm, ezért került ide elsőre. Története megírása óta másik kilenc világ költözött a fejembe, amelyek nagyon különbözőek. Egyikük elfér egy ókori völgyben, a másiknak százmilliós jövőbeli nagyváros kell, némelyiknek távoli bolygókra van szüksége, de van olyan is, amelyik szinte észrevétlenül bújik meg egy olasz kisváros régi házai között. Mindegyik történet más, mégis rólunk, emberekről szól, még akkor is, ha néhány szereplő külsőre nagyon különbözik tőlünk.

A sok megálmodott világot végigjártam kitalált szereplőimmel, és leírtam a történetüket. Ezt a weboldalt azért készítem, hogy szeleteket rakjak elétek mindebből, és bárki ott lehessen azokon a helyeken, ahol én képzeletben jártam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése